تعرفه های پشتیبانی نرم افزاری پارس وی دی اس

توضیحاتی در خصوص پشتیبانی پارس وی دی اس :‌

سرویس های پارس وی دی اس به صورت سلف منیجمنت(پشتیبانی توسط کاربر) میباشند . به این صورت که موارد نرم افزاری داخلی سرویس و مشکلات داخلی سرویس بر عهده کاربران میباشد و هزینه دریافت شده بدون هزینه مربوط به پشتبانی نرم افزاری میباشد .

مشکلاتی همچون از دسترس خارج شدن سرور ، بالا نیامدن سرور و مشکلاتی شبکه بر عهده “پارس وی دی اس” میباشد.

ما در تیم پارس وی دی اس همیشه در کنار کاربران بوده ایم و کاربران را راهنمایی کرده ایم . از این جهت پارس وی دی در پایگاه دانش خود به آدرس  زیر :‌

 

 https://parsvds.com/wiki 

 

به صورت کاملا رایگان نسبت به آموزش هایی در سطح ابتدایی تا حرفه ای مقالاتی را آماده کرده و همه روزه بروز میکنیم .

ولی با توجه به اینکه برخی موارد داخلی سروریس تخصصی است و زمان زیادی از تیم فنی برای انجام این موارد گرفته میشود و کاربران ممکن است دانش لازمه را برای رفع این مشکلات نداشته باشند  . تعرفه هایی به جهت انجام موارد نرم افزاری داخلی سرویس آماده کرده ایم که به شرح زیر است.

 


 

پشتیبانی نرم افزاری سطح ۱

شامل مواردی همچون  :

  • نصب نرم افزار های عمومی روی سرور
  • رفع مشکلات داخلی سطحی
  • تنظیم DNS های کاربر در سرور
  • و مواردی که توسط تیم فنی در این سطح قرار میگیرند

هزینه ‌:‌ ۲۵ هزارتومان

سفارش پشتیبانی نرم افزاری سطح ۱


 

پشتیبانی نرم افزاری سطح ۲ 

شامل مواردی همچون  :

  • نصب نرم افزار های نیمه تخصصی روی سرور
  • نصب ماژول و Extension های مربوط به کنترل پنل ها
  • تغییرات نسخه های PHP و افزونه های آن ها
  • رفع مشکلات داخلی سطحی
  • و مواردی که توسط تیم فنی در این سطح قرار میگیرند

هزینه ‌:‌ ۵۰ هزارتومان

سفارش پشتیبانی نرم افزاری سطح ۲


 

پشتیبانی نرم افزاری سطح ۳ 

شامل مواردی همچون  :

  • نصب نرم افزار های تخصصی روی سرور
  • برسی پارتیشن بندی و رفع مشکلات
  • بهینه سازی وب سرور و رفع مشکلات وب سرور سطح متوسط
  • راه اندازی سیستم Backup FTP
  • کانفیگ های مربوط به شبکه خصوصی
  • رفع مشکلات داخلی حرفه ای
  • و مواردی که توسط تیم فنی در این سطح قرار میگیرند

هزینه ‌:‌ ۱۰۰ هزارتومان

سفارش پشتیبانی نرم افزاری سطح ۳


 

پشتیبانی نرم افزاری سطح ۴ 

شامل مواردی همچون  :

  • نصب نرم افزار های تخصصی روی سرور
  • رفع مشکلات داخلی  حرفه ای ( پیشرفته )
  • بهینه سازی وب سرور و رفع مشکلات وب سرور سطح حرفه ای
  • نصب سیستم های آنتی شلر و برسی آن ها
  • رفع مشکلات داخلی حرفه ای
  • و مواردی که توسط تیم فنی در این سطح قرار میگیرند

هزینه ‌:‌ ۲۰۰ هزارتومان

سفارش پشتیبانی نرم افزاری سطح ۴


 

پشتیبانی نرم افزاری سطح ۵ 

شامل مواردی همچون  :

  • ریکاوری دیتا های از دست رفته بر روی هارد ها و بازگردانی سرور های حذف شده ( در صورت امکان )
  • برسی دقیق و مشاوره وب سرور ها به صورت تخصصی و رفع مشکلات SQL  – webServer تخصصی
  • رفع مشکلات داخلی فوق حرفه ای
  • و مواردی که توسط تیم فنی در این سطح قرار میگیرند

هزینه ‌:‌ ۵۰۰ هزارتومان

سفارش پشتیبانی نرم افزاری سطح ۵


 

 

مشکل خاصی در سرور خود دارید  ؟

بدیهی است به جز موارد درج شده در سطوح مختلف پشتیبانی ، بسیار مقادیر دیگری هم وجود دارد .

اگر مشکل خاصی بر روی سرور دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از طریق لینک زیر نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 

ارسال تیکت به واحد پشتیبانی

توضیحات تعرفه های پشتیبانی

  • زمانی که برای کانفیگ ها گفته شده به صورت تقریبی و در روزهای اداری (غیر از جمعه و روزهای تعطیل) میباشد.
  • کانفیگ یکبار به صورت کامل انجام و تحویل داده میشود ( در صورتی باعث اختلال در کانفیگ شوید ، برای انجام مجدد با توجه به زمان گیری پشتیبانی باید هزینه ی کانفیگ را پرداخت کنید )
  • تست کانفیگ ۲ ساعت بعد از تحویل میباشد
  • کانفیگ ها بدون آموزش میباشند
  • هزینه ی کانفیگ در صورت عدم رضایت قابل برگشت نمیباشد (باتوجه به زمان گیر بودن برای پشتیبانی )
  • پسورد سرویس حتما پس از کانفیگ تغییر داده شود .(درصورت بروز مشکل این مورد برعهده کاربر میباشد )
  • کانفیگ فقط بر روی سرویس های پارس وی دی اس قابل انجام میباشد
  • شرح کانفیگ را برای اطمینان از کانفیگ مورد نظر مطالعه کنید

مشاوره تلفنی

با ارسال فرم زیر در سریع‌ترین زمان همکاران بخش فروش با شما تماس برقرار می‌کنند

* نام * شماره تماس * ایمیل
*حروف بالا را وارد نمایید